FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ni borde också inkludera en länk till programmets sida på er hemsida, så att man direkt kan gå in och titta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Svarstid från supporten är det mest beklagliga i Sveriges historia. Lägger man ett ärende tar det MINST en MÅNAD att få svar, oftast 6-7 veckor och det har det gjort minst ett år tillbaka.
Varför tar det sådan fruktansvärd tid? Ni har ju tid att vara här inne och surfa, varför inte svara på mail istället? Adtraction svarar inom någon timme och alla andra partnerprogram såvitt jag vet, inom ett dygn. Eftersom ni är här inne och läser er ofta så ställer jag frågan här istället. Vad är det för fuffens med Ferratum då ersättningen kommer och försvinner och leadsen plötsligt tas bort från tidigare genererad i statistiken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag har svarat angående supporten i tidigare svar och som jag sa då, så håller jag med om att det inte är acceptabelt och att vi jobbar på det. Vi har precis diskuterat detta på ett möte och att vi ska försöka bättra oss på att informera om att vi tittar på ärendet, så att det inte bara är helt tyst. Vissa frågor är inte helt lätta att lösa då det kan handla om buggar och utvecklare behöver titta på det tex. Men ett svar bör ni få inom 48 timmar (arbetstid) och där är vi inte än. Vi kanske inte kan lösa alla problem inom 48 timmar dock, det beror på problemet. Jag kollade med kundansvarig nu ang. Ferratum. Vi behöver dock ditt siteID för att kunna titta närmare på vad som hänt. Ta kontakt med Daniel Spångvall ([email protected]) ang. detta. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Bra feedback! Så, vid byte av segment, önskas information finnas om Vilket program det gäller Vilken site det gäller Om man har förflyttats upp eller ner i segmentsstegen samt ersättning i tidigare segment och ersättningarna för det nya. Jag vet inte exakt vad som går att göra systemmässigt men jag är övertygad om att det går att förbättra iallafall. Jag är inte helt med på vad du menar med att inkluderad en länk till programmets site på vår hemsida? =) Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej! Nu har vi ordnat så att man kan se vilket program segmentstrappan gäller samt för vilken site. Samma sak med till vilket program man är godkänd osv (info om vilket program samt sitenamn) Om man har hoppat upp eller ner går tyvärr inte att få med i mailet som det ser ut nu. Vi ska dock lägga upp segmentsstegen i mailet så man vet vad nivåerna ligger på. Vi håller på att lägga in alla de nya texterna vilket kan ta ett litet tag men jag vill att ni ska veta att arbetet är påbörjat. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Affilliator har en ganska attraktiv segmentstrappa för Coolstuff. Är det något som är på g hos TD också?
Vore skönt att stanna... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|