FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack till alla som har postat inlägg, fortsätt!
![]() Senast redigerad av fooztr den 2010-02-20 klockan 18:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
|
Kör en VW Passat B6
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Banned
|
Har en bostadsrätt som jag har renoverat under hösten 2009 för cirka 343 000kr och sedan prioriterar jag att spara pengar till utlandssemester istället för att glida runt i en flottig bil med en skuld på 500k om jag inte har vunnit dessa pengar. Så jag lägger hellre mina pengar på en fin semester till ett varmt land med vita stränder, vajande palmer och kristallklart vatten och ett fint boende där jag vill trivas. Samtidigt håller jag med "Westman" i hans inlägg.
Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-20 klockan 19:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
För mig som bilälskare, lägger jag hellre 500 000 SEK på en bil än på en bostad. Men då ska man också ha råd. Men det var bara en vanlig fråga ![]() Senast redigerad av addiction1 den 2010-02-20 klockan 19:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Tråkigt bara att alldeles för många svenskar köper nästan allting på kredit idag (avbetalning). Man faller helt enkelt för lockelsen "köp denna tv och betala i påsk t ex." eller något liknade. Om jag vill ha tv för 25.000kr, då sparar jag hellre 25.000kr än att jag lånar/avbetalar på tv i x antal månader. Samma med en bostadsrätt, en del kanske lånar 90% av vad lägenheten kostar medans en del andra drar in på mångt och mycket, väljer att spara pengar och bara låna 50% utav vad lägenheten kostar. Men som sagt. Tråkigt att så många handlar på kredit idag och fastnar för lockelsen vid alla erbjudanden som dyker upp framför ögonen på oss konsumenter idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
eftersom alla (nästan) utnyttjar denna tråden åt egenreklam får väll jag delta
![]() Jag kör en Hummer H3 2009a ![]() Fotat förra vintern! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
|
Här postar man med hela sitt hjärta sina bilder från sin älskade bil och sedan sabbar folk denna fina tråd med sina reklambilder på fåniga bilar :/
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|