FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Jag kör en Audi S3: (inte min bil på bilden men samma färg)
http://www.blocket.se/stockholm/Audi...htm?ca=1_8&w=3 Är nöjd som tusan, finns inget att klaga över förutom den skyhöga försäkringen annars är jag nöjd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Audi A4 som "huvudbil" och en Volvo Amazon (Automat växellåda) som "glidar-bil".
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tummen upp för Amazonen BoXon!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Jag kör en V40 -00 som jag har satt i en 2,5" downpipe, 2,0" avgassystem, 17" fälgar, chippad till 260Hk, helskinn, klimat, och har nu gått 16000 mil
![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Danielos den 2010-02-19 klockan 19:43 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Har folk här inte råd med bilar för 500k+, eller ni känner bara inte för att lägga ner så mycket på en bil och satsar på en fin bostad istället? =)
Senast redigerad av addiction1 den 2010-02-19 klockan 19:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Mycket nöjd med den, en bra arbetsbil. Snål och rätt skön att köra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en Toyota avensis, Samma färg som på bilden, Är en -00 och stormtrivs med den. Dock tittar jag nu på att köpa en likadan men då en -04.
![]() Senast redigerad av tomas70 den 2010-02-19 klockan 23:10 Anledning: Bildbyte |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
![]() Fotot taget i förra sommaren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Jag kör en gammal SAAB 9000 2.3 Turbo från -97. Gillar att den är riktigt pigg trots ålder och utan något trimmande. Bränsleförbrukningen tycker jag också är bra, brukar ligger på ungefär 0,9l/mil i stadstrafik och 0,7l/mil på landsväg. Har dock fått ner den på en förbrukning på 0,57 genomsnittlig förbrukning (enligt färddator) på 5 mil landsväg.
Är det samma bil som Larry David kör i Curb Your Enthusiasm? tomas70: Det hade inte skadat att förminska bilden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|