FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sen beror det ju på hur man räknar också. Jag kör med en plugin till WP som heter OnlineCounter om jag inte minns fel, default är att räkna alla som hämtat en sida de senaste 10 minuterna som aktiva.
Brukar ligga på 200-300, rekordet är strax under 1000. Och det helt utan fusk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Personligen skulle jag inte göra det, registrera flera konton och prata med mig själv och ändra min stil att skriva är svårt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om vi går tillbaka till ämnet nerlägning av Playahead pg a minskande antal medlemmar
Jag kan förstå att en del växer ur ett community och går till ett annat ställe Men var är de unga idag? För inte så länge sedan kunde man läsa att Facebook tappade i dessa grupper eftersom de inte ville vara på samma ställe som deras föräldrar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Förutom BDB tror jag att fenomenet bloggar är en viktig ingrediens i kaksmeten till de avtrubbade besökssiffrorna hos många communitys. För många har en egen blogg ersatt den funktion som en profilsida erbjöd på exempelivs Lunarstorm. Visserligen försökte dessa integrera bloggfunktioner i sidorna, men lyckades aldrig nå hela vägen.
En stor del av kommunikationen och interaktionen mellan nätanvändare sker idag alltså istället i bloggvärlden, framförallt hos tjejer. Och sen har vi så klart den stora adressboken Facebook. Och fotoalbumet BDB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
LunarStorm hade sina egna bloggfunktioner från start, och några var riktigt populära. Många skrev i sin dagbok, och då branschen listade de största bloggnätverken vann Lunar flera gånger.
Bilddagboken försöker skapa sin egen bloggtjänst (soclog) - det blir lite mer intressantare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi var uppe hos Playahead:aran för några veckor sedan och diskuterade att hyra in oss i deras lokal. Nåväl...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |