Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Jag tycker det är synd om Lars och jag känner igen mig i honom väldigt mycket eftersom jag också är nollställd i allt som har med programmering att göra.
Tyvärr är både Lars och jag är ett väldigt lätt byte för olika aktörer på marknaden som designar och programmerar hemsidor då dom kan sätta i princip vilket pris som helst på sidan och gör en taskig kod. Tråkigt bara att det finns människor som tar kontakt med såna som Lars och mig och sedan är vi lurade bakom hörnet direkt.
Därför slutade allting med att jag anlitade min kompis till att programmera min sida och putsa till designen för jag litar inte på människor som jag inte känner och när jag inte själv kan något om varken programmering eller design så frågade jag min kompis rakt ut och han ville självklart hjälpa mig.
I den här branschen luras säkert många människor av olika aktörer där dom hugger direkt som en kobra när dom finner osäkra människor som vill ha en sida designad och programmerad.
Tycker bara att det är riktigt hemskt att en del inte kan vara ärliga och helt enkelt behandla oss som vilken kund som helst istället för att använda oss som ett enkel byte. Men det är väl som min Mamma säger: Du måste lära dig att alla vill tjäna pengar och dom flesta kan göra vad som helst för det.
|
Ursäkta? Tror nog inte "den här branschen" är värre än tex alla svart/fuskbyggen av hus.
Och om din mamma har den uppfattningen om folk är det bara beklagligt...