FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Här är lite synpunkter från mig. Det kan vara så att jag upprepar lite av det andra har sagt, har inte läst igenom tråden så noga..
- Logo inte klickbar... svårt att hitta tillbaka till startsida - Texen på vissa sidor sträcker sig över hela bredden (headerbredden) vilket gör den svårare att läsa. Testa att lägga den i två parallella kolumner/spalter. - Sajten känns lite dåligt inramad, men det kan lösa sig om det kommer upp banners till höger. En footer som nämnts kan också ge en bättre inramning. - Forumets design tycker jag avviker för mycket från övriga sajten. - Kontaktformulärets fält har "padding top/bottom" men inte "left" - Domännamnet/sajtens namn tycker jag inte riktigt om. blandning av engelska och svenska. jag tycker man bör hålla sig till ett språk och inte blanda såhär. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Vi vill helst skapa en egen design i Photoshop och sedan lägga upp den som design för forumet. Själva huvudsidan ska vi arbeta på om cirka två veckor. Har skrivit ner alla punkter som har kommit upp här och när vi har gjort ändringar så släpper jag en ny design som ni får titta på. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|