Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Frakt inom Norden

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-07, 10:02 #1
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2006
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2006
Citat:
Ursprungligen postat av skaft Visa inlägg
Finns det några forumanvändare som faktiskt använder sig av MyPack till Danmark och Finland och har några erfarenheter att dela med sig av? Vi funderar själva på att börja sälja till de här länderna och är därför nyfikna på om det här är ett bra och fungerande alternativ.

Öh... ja, det fungerar bra, man har dock ingen chans att se vart utlämningsstället är i förväg men ingen har heller klagat.
rocky är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-07, 13:48 #2
najjie najjie är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2009
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av rocky Visa inlägg
Öh... ja, det fungerar bra, man har dock ingen chans att se vart utlämningsstället är i förväg men ingen har heller klagat.
Jag funderar på var man kan söka efter utlämningsställen, mypack.no och mypack.fi finns, men inte mypack.dk, den skickar bara vidare till .no. Även om de i "normalfallet" kör ut till kunden i Danmark (Hah, 84 kr och hemkörning upp till 5 kg!) så lär de ju hamna på utlämningsstället om de inte är hemma eller liknande.

Det kan ju vara trevligt att erbjuda kunder som bor långt ute i ingenstans att kolla om de har ett utlämningsställe och välja vanligt paket om det inte finns.

Nu ska jag åka till företagscenter och hämta ett paket fast jag är hemma hela dagarna...
najjie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-10, 21:09 #3
GregerA GregerA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
GregerA GregerA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Eftersom Posten SE + DK numera är samma bolag så är det de danska postkontoren som är utlämningsställe för MyPack. Kolla på post.dk så kanske du hittar utlämningsställen i något lämpligt format.
GregerA är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-12, 09:58 #4
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av GregerA Visa inlägg
Eftersom Posten SE + DK numera är samma bolag så är det de danska postkontoren som är utlämningsställe för MyPack. Kolla på post.dk så kanske du hittar utlämningsställen i något lämpligt format.
Vad bra, då har dom ju koll själva också.
Men med den logiken så borde ju MyPack i Sverige inte vara några problem heller?

Jag blev lite chockad över att brevportot mellan Danmark och Sverige inte hade ändrats, tog för givet att sammanslagningen skulle medföra att portot blev samma som inom Sverige.
najjie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017