FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tjänster och gentjänster... I vissa fall fungerar det bättre med debitering och så kan man köpa gentjänsten istället. Jag har slavat som fan med en tjänst och fått sämsta tänkbara kvalitet på överenskommen gentjänst. Det hela beror ju på omfattning och vem som ska göra vad.
Kompispris kan man också vända på. Om du är min kompis så är det klart att du vill betala ordentligt för mitt arbete så jag har råd att köpa mat, betala hyra etc, eller?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vill du ha fönsterna i din lägenhet putsade som gentjänst så är det mycket enklare att göra direkt. Staten ska ha sin del av både din och städerskans inkomst och helt plötsligt så får du jobba väldigt många timmar för att få en timmas fönsterputsning. Om det är en kompis man litar på vill säga, men annars är det ingen kompis alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Staten vill minsann ha sin del även om man byter tjänster... Sen att många slarvar med bokföringen är ju en annan sak.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|