FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle nog skämmas lite för att ta betalt för en sån sak.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Skaffa webbhotell, ~5 minuter. Vänta ett litet tag.
Logga in via någon kontrollpanel klicka lite och låt din vän vara med och bestämma. ~20 min Kopiera in texter och skapa fyra undersidor. 5 ~min. Publicera. ~5 min. Total tid: 35 minuter. Rimlig ersättning: Minst ett glas vin eller en öl. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Min "php-kompis" har kodat färdigt min sida och allting idag. Imorgon ska vi på en krogrundan i stan och jag betalar. Det är betalningen för att han hjälpte mig.
Han sa tydligt det också innan han började - jag vill inte ha några pengar för du är min kompis. Däremot kan vi hinka några bärs och du betalar så är allting betalt. Citat:
För min kompis som kodade i PHP, CSS och jQuery tog allting cirka en timme så var det färdigt. Kontaktformulär, ändra fonter, lägga in bilder och pilla lite på designen. En timme tog det. Sa bara klick klick och rassla till i tangentbordet så var det färdigt. Och en del tar 300-600kr/tim för ett så enkelt arbete. Ändra fonter på startsidan och två undersidor, ordna med jQuery, skapa ett kontaktformulär och vipps så är det färdigt. Skönt att man har kompisar som kan programmera ![]() Jag har kaklat ett badrum, från grunden. Flytspackla, dra tätskikt, sätta plattor och slutföra allting. Av en kompis fick jag en platta öl i gengäld för arbetet och det tackar jag för. Skulle aldrig, inte över min döda kropp ta betalt. Om det inte skulle ta en vecka och kakla badrummet och jag har något bokat då han ska ha det färdigt. Men är jag ledig så gör jag det gratis och tar några öl i gengäld om inte arbetet tar allt för lång tid. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-08 klockan 22:45 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|