Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Tror du inte på forskningen eller struntar du helt enkelt i om invånarna i Maldiverna och Kiribati får sina länder bortspolade? Det handlar inte enbart om klimatet utan miljön öht. Allt vi kan göra för att rädda den orörda natur vi har kvar bör vi också göra.
Loopia förnyar väl inte rent generellt alla domäner som man inte betalar utan endast de som hör till ett webbhotellkonto? Eller har det ändrats?
|
Att Loopia skulle påverka såpass mycket så att öarna blir bortspolade köper jag inte.
Skulle däremot Polen, USA, Kina, Ryssland mfl ge fan i att elda med kol i kraftverken, Arabländerna & USA ger fan i att pumpa upp olja så att vi får bensin samt att folk lär sig att det finns miljövänliga val till bilarna, ja, då skulle jag bry mig tillräckligt för att skälla på personer som skicka pappersfakturor.
Dra åt snaran på det som verkligen påverkar, sålänge det spyr ut koldioxid från dom "stora", varför ge sig på dem pyttesmå? Dessutom så är Sverige ett av dom länderna som är riktigt bra på att återvinna.