FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, nu har min .com-domän som hade expiration date den 12:e passerat datumet, men enligt whois är förfallodatumet fortfarande 2009-12-12 och på Loopias kundzon står det angivet förfaller: "Okänt"... får väl se vad som händer under närmaste vecka, om den blir förnyad..
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
I mitt fall hade de tagit bort min domän och även om de var registrar tyckte de inte att de hanterade betalning längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Du hade kontaktat dom tidigare men de brydde sig inte förrän du skrev på WN?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De påstår att det beror på att domänen tagits bort från mitt dns-konto och sedan lagts till. Jag köper inte riktigt det, eftersom jag fick en faktura, loggade in på mitt konto och betalade fakturan via kort, direkt i deras system. Det har dock varit lite strul med domänen, som skulle varit överlåten (och därmed betalats av nya ägaren), och jag betalade den några dagar efter förfallodatum. Det skulle däremot inte vara orsaken till problemet. Man kan ju tycka att det inte borde att gå att betala och få kvitto på en domän, om de sen inte hanterar den. Och det "ska" inte heller gå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|