FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det bryter mot registrarföreningens etiska regler och Loopia är medlem av densamma, så det tror jag inte att de kommer göra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De vill tjäna lite cash på räntan kanske?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bävar för den dagen loopia har tekniska problem under 24 timmar... Tänk vad många domäner som kommer att förfalla... Väljer nog binero i fortsättningen(som verkar seriösa trots att jag fått ett lågpris-skitföretag intryck tidigare av binero)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår inte alls varför du fått det intrycket? Är det något svenskt webbhotell som legat före sin tid de senaste två åren så är det just Binero.
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Får hoppas att Loopia tänker över sina rutiner... Jag blir lite smått oroad nu, vissa domäner är inte värd någon ekonomisk kompensation á la 3 månader gratis webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara för att röra till lite kan jag berätta att jag förra veckan betalade krav till Loopia på ett annat företags fakturor. Fakturorna avsåg domänförnyelser och förföll för ett halvår sedan. Företaget hade inte koll på att domänerna fanns eftersom fakturorna sändes per mail (och mottagaren slutat på företaget i fråga). Påminnelserna och kraven sändes också per mail. Så Loopia förnyar domänerna oavsett, så länge man inte meddelat dem att de ska expira. Dock man kan tycka att påminnelser och krav borde gå ut per post, istället per mail.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |