FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Annars kanske någon köper WN för 1,8milj och sen blockar dig! Vem Vet? ![]() Senast redigerad av qson den 2009-12-07 klockan 23:13 Anledning: Felsyftning, och fel på smajlisarna... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo? DU sa att det är bättre än att starta en ny tråd.
Eftersom allting redan skrivits minst en gång här så varför inte väcka alla gamla trådar till liv? Citat:
![]() Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag skrev att det är bättre att använda en gammal tråd men inte "skriva en bot som skriver 'bump' i sista tråden på alla forumen". Detta förutsatt att innehållet fortfarande är relevant. Det underlättar för alla som söker information att den finns i en eller ett par trådar istället för tio eller tjugo. Det finns trots allt ett stort antal personer som faktiskt behärskar sökningen men, visst, fler skulle inte skada ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
1. Jag hade gått ut i aftonbladet och berättat om min vinst.
2. Spenderat pengarna helt hejdlöst. 3. Gråtit ut i aftonbladet över hur pengarna förstört mitt liv och hur utblottad jag är nu. 4. Gått på kändisfester med robinssongänget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |