| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Hej!
Tack för bra kritik. Dom svarta krumelerurerna är något som vi ska göra om, jag håller helt med om att de inte passar i den mängd som de finns i nu. Tanken är att sidan dels ska rikta sig till turister men även till de som bor i närområdet. Det ska vara en samlingssida för allt som finns på Strandvägen. Problemet är, som du nämner andi, att vi inte har all information om alla företag. Vi kan inte lägga upp information om företagen inte själva godkänner det och tyvärr är inte alla positiva till sidan. Om du har någon bra idé på hur man kan locka in dom så är jag mer än tacksam! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Exakt vad Fredrik säger varför, Jag tror man kan lägga upp dem.
om dom säger att dom inte vill vara där då måste du nog tabort dem. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det kan vara skillnad om det är ett företag som skriver om ett annat företag. Men då tror jag det måste handla om att företagen är konkurrenter, och att det ena försöker smutskasta det andra. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Det är väl inget tvång men jag tycker personligen att det skulle kännas tråkigt om jag och företaget jag arbetar på hittar och själva på en okänd hemsida utan att någon har frågat oss.
Sedan har vi vårt företag på Strandv. också, det skulle väl kännas lite si sådär om man kom i kläm med de andra företagen så att säga. Men kanske är vi för mesiga när vi tänker såhär, vad tycker ni, skulle ni skrivit om företagen nu i efterhand även fast vissa av dem har sagt att de inte vill vara med? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem