FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
I detta fall handlade det inte om att teckna ett nytt avtal eller dylikt. Jag vill bara betala den summan jag ska betala för mitt bredband - bara för jag upptäckte att priset hade gått ner så fick jag det nya priset.
Hursomhelst, vet inte vem som har rätt eller fel men tycker att det är lite underligt, hade jag inte sagt nåt så hade jag stått här fortfarande som en dum nöt och betalat det gamla priset. Bra poäng där emilv, hoppas verkligen dom inte har lagt på nån ny bindningstid.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tänk om de skulle vara samma sak om priset regleras upp, hade det kännas ok tycker du? Nej antagligen är det ingen ny bindningstid för att månadspriset reglerades av kundtjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Detta känns likadant som om jag skulle prenumerera på en tidning för 99:- i månaden. Sen går priset ner till 59:- i månad men dom säger inget och hoppas jag inte märker nåt. Jag menar kostar en produkt / tjänst ett visst pris - då ska man väl betala det priset oavsett om det går upp eller ner av ren automatik. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|