FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det företaget som inte har råd att ta hand om sina kunder är ute på hal is, och Google är inget undantag. (Det är iofs många företag som resonerar som du, alla telefonbolag till exempel. Men det är ju knappast en förmildrande omständighet.) Det som den första posten handlar om och det som tråden handlar om, det är bekräftelse! Postarens kompis efterlyste någon typ av kommunikation, varför han hade blivit avstängd. Hur svårt kan det vara?? Varför kan Google helt plötsligt inte klara av detta med e-post? Hade Google varit lite smarta så ser dom till att anställa folk så dessa situationer inte uppstår. Sen hade postarens kompis sagt, "fasen!! Google är ju super!! Man får värsta grymma supporten!!" till alla sina kompisar och varken han eller någon i hans bekantskapskrets skulle någonsin överväga ett annat annonsnätverk. Så... ser man inte den affärsmässiga potentialen i att ta hand om sina kunder så kanske man inte ska ha några kunder. !!! Tänka sig! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|