| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Klagörande När jag skrev att jag var kluven berodde det på att jag naturligtvis uppskattar rabatter men ... Mitt inlägg var främt ägnat att visa att kunder kan komma att "utnyttja" det och jag skulle inte bli förvånad om det snabbt finns som "tips" ute på nätet. Något man också kan se som markandsföringspengar om man vill se det positivt. Senast redigerad av Ciffan den 2009-09-14 klockan 07:36 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Personligen kan jag tänka mig att skicka ut sådana mejl kanske en gång i veckan, inte sätta det i system direkt efter en kund lämnat sidan. Däremot kan man även se det som annonseringspengar som nämndes i en post här ovan, om det nu blir så att kunder tipsar andra kunder om rabatten. Sätter man den till exempelvis 10 procent så kanske det inte är hela världen. Självklart är det dock olika beroende på vilken bransch man är i och hurdana marginaler man har på sina produkter. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om du gör det efter en hel vecka så kommer garanterat 99.5% av kunderna vara helt iskalla. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|