FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag tycker det är trist att du tycker detta är "bakåtsträvande", men jag hoppas du får insikt om detta i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Seo och affiliate sajter som Sko.nu | Möbler | Klocka.com | Ta Lån | Stekpanna | Godis Senast redigerad av Nicklas den 2009-09-14 klockan 07:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag är inte ledsen, sur, arg eller besviken för att jag inte kunnat regga [premiumdomain#1].[TLD] .... Jag ser detta helt och hållet som en affärsetisk diskussion. Jag har som du kanske märkt bidragit med många erfarenheter från mitt företagande och en sak som är genomgående är att jag verkligen försöker hitta ett starkt kundfokus och även hjälpa andra företagare som är mindre erfarna med att fokusera rätt redan från början i hela sitt tänk kring deras affärsupplägg. Jag ser inte en affär med en kund som att "jag-ska-roffa-åt-mig-så-mycket-jag-kan-pga-att-kunden-inte-fattar-eller-är-oerfaren" för det är kortsiktigt tänkande. I sinom tid upptäcker kunden att de blivit uppskörtade (dvs betalat för ett förädlingsvärde de aldrig fick), då blir många kunder besvikna (jag har känt så många gånger själv när jag varit kund och betalt för saker som "lovar runt men håller tunt"). Många här som debatterar tror att jag har en dold agenda därför att de själva alltid har det, dvs de försöker roffa åt sig maximalt utan tanke på konsekvenserna på lång sikt. Jag kan förstå att det känns frustrerande när jag kommer in i debatten och lyfter fram obehagliga frågor. Jag har INGET som helst egenintresse i detta. Jag försöker skapa en medvenethet kring kundfokuset och att andra företagare börjar fundera på vilket värde man egentligen levererar till kunden. Det kan vara jobbigt på kort sikt att behöva tänka så, men jag är övertygad om att det betalar sig i längden. Konstigare än så är det inte. Senast redigerad av Conny Westh den 2009-09-14 klockan 17:03 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|