Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Telia och kundsupport..

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-09-11, 14:47 #1
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
BarateaUs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
Inte direkt "first line" sak de där kanske.
Inget jag ens skulle försöka mig på att förklara över chatt eller vanlig support nr.
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-09-11, 15:27 #2
najks avatar
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 1 224
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
najks avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 1 224
Citat:
Ursprungligen postat av BarateaU Visa inlägg
Inte direkt "first line" sak de där kanske.
Inget jag ens skulle försöka mig på att förklara över chatt eller vanlig support nr.
Nä, vanligtvis inte men hur får man som privatperson tag i någon som kan åtgärda problemet? Det var 40 minuters väntetid på supporttelefonen, därav chatten.
Själv tycker jag att när man får en fråga över sin tekniska nivå borde man inte skicka vidare ärendet till någon som kan mer?
najk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-09-11, 15:51 #3
Spindels avatar
Spindel Spindel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 486
Spindel Spindel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Spindels avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 486
Citat:
Ursprungligen postat av najk Visa inlägg
Nä, vanligtvis inte men hur får man som privatperson tag i någon som kan åtgärda problemet? Det var 40 minuters väntetid på supporttelefonen, därav chatten.
Själv tycker jag att när man får en fråga över sin tekniska nivå borde man inte skicka vidare ärendet till någon som kan mer?
Det var ju det som skedde ner han i supporten förstod vad du menade.

Kod:
13:52:46 Andreas Ok, jag skall felanmäla detta till våran mailadministratör.
13:52:53 Niklas äntligen!
13:53:06 Andreas Jag behöver ett mobiltelefonnummer till dig, så att vi kan skicka sms till dig när dom har kollat på detta.
13:53:13 Niklas ***
13:55:13 Andreas Jag har nu skickat ärendet vidare. Har du några fler funderingar?
Spindel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-09-11, 18:59 #4
acidflashs avatar
acidflash acidflash är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 492
acidflash acidflash är inte uppkopplad
Flitig postare
acidflashs avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 492
Citat:
Ursprungligen postat av Spindel Visa inlägg
Det var ju det som skedde ner han i supporten förstod vad du menade.

Kod:
13:52:46 Andreas Ok, jag skall felanmäla detta till våran mailadministratör.
13:52:53 Niklas äntligen!
13:53:06 Andreas Jag behöver ett mobiltelefonnummer till dig, så att vi kan skicka sms till dig när dom har kollat på detta.
13:53:13 Niklas ***
13:55:13 Andreas Jag har nu skickat ärendet vidare. Har du några fler funderingar?
Jo men det krävde att han skapade ett mailkonto hos Telia också före. Det känns inte direkt riktigt då dom Tvingar en att använda deras SMTP.
acidflash är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017