| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Inte direkt "first line" sak de där kanske.
Inget jag ens skulle försöka mig på att förklara över chatt eller vanlig support nr. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Själv tycker jag att när man får en fråga över sin tekniska nivå borde man inte skicka vidare ärendet till någon som kan mer? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kod:
13:52:46 Andreas Ok, jag skall felanmäla detta till våran mailadministratör. 13:52:53 Niklas äntligen! 13:53:06 Andreas Jag behöver ett mobiltelefonnummer till dig, så att vi kan skicka sms till dig när dom har kollat på detta. 13:53:13 Niklas *** 13:55:13 Andreas Jag har nu skickat ärendet vidare. Har du några fler funderingar? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|