FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan ni ger er faan på att jag är kvar. Tro inte att några skitungar som vet hur man knäcker lösenord ska kunna jaga bort mig. Det krävs att företaget bär sig riktigt illa åt för att rubba på mig.
Förlorat inkomst, pyttsan. Har ni ett bra koncept, företag eller vad det nu är ni driver så kommer besökarna / kunderna tillbaka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Föresten, man kan ju göra ett mellanting. Byta hotell för sajten (sajterna), men behålla
kontot hos Proinet för mindre seriösa grejer eller som en sekundär host för om den primära skulle gå ner. Kontot hos Proinet kostar ju ändå inte så mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gjorde som Adam N förra gången de blev utsatta, jag bytte till Binero och använde Proinet för lagring, men nu är det slut på det också. Jag har inte fått något nytt lösenord och jag orkar inte bry mig om deras uppenbarligen bristande rutiner.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag bytte till Binero och hade kvar några mindre sidor på Proinet ur SEO-syfte.
Vid de senaste problemen idag flyttade jag även dem. Nu har jag bara kvar några större sidor där jag är beroende av fräscha Mysql-dumpar. Eftersom man fortfarande inte kommer åt Mysql så är man fast där vare sig man vill eller inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ligger kvar med mitt ÅF-konto och kommer nog göra det också som det ser ut idag. Får dock de närmaste veckorna utvisa vad jag kommer göra beroende på hur de fixar till problemen som återstår och vad de ändrar i tjänsteutbud.
Jag har även skaffat Binero och Oderland. Gillar inte alls Bineros kontrollpanel. Funkar inte direkt optimalt (saknar massa funktioner och tycker den går lite segt (kan vara för att jag kör Mac dock). Dock verkar de vara på väg att byta ut den så det bådar gott. ![]() Oderland verkar vara ett guldhotell. Har iofs bara haft det en vecka så ska inte ge dem alltför mycket ros ännu, men det som jag har läst här på forumet och på andra forum samt upplevt själv så verkar de vara riktigt bra. Har även ett konto på Loopia. Skaffade när de körde 1kr-för-ett-år-kampanj. Kommer nog avsluta det när perioden löper ut och flytta sidan till Oderland istället. Saknar alldeles för mycket funktionalitet hos Loopia, men de är annars väldigt stabila och bra. Deras domäntjänst är kanon. Har alla mina parkerade domäner där... /Danne... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer att gå över till vps hos annan leverantör.
Mycket pga att jag har sidor som kräver register_globals. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har just nu en del hos Proinet och en del hos Binero. Jag tycker däremot att Bineros kontrollpanel är skitbra. Framförallt så går den 5 gånger så snabbt mot Proinet, så man slipper vänta ihjäl sig på alla ändringar man gör. Hanteringen av flera domäner fungerar också bättre och är mer logisk. Med tanke på att det kommer en uppgradering så kan det ju bli hur bra som helst.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|