FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Sova kan man göra när man dör ;-P
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte bara tidszoner att ta med i beräkningen, människor har olika arbetstider då det finns många yrken där man jobbar skift. Så avsändaren kan omöjligt ta hänsyn till när det är "lämpligt" för mottagaren att få mejlet. (Nu pratar jag ändå om seriösa mejl, inte spam).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Nu hoppar jag just denna diskussion.
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
5 sidor diskussion om huruvida man bör eller inte bör skicka mail på natten! haha
Kul och intressant läsning iaf! Hoppar också denna diskussionen nu, men med ett vänligt tips till TS: Skicka dina mail när du själv behagar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En gång i tiden jobbade jag huvudsakligen eftermiddagar och kom hem en timme eller två efter midnatt. Kom i säng mellan tre och fem på morgonen och blev störd av folk som ringde vid nio när jag sov som bäst. Det finns alltså ingen tid när du garanterat inte stör.
När jag aktivt hanterade webbhotellssupport kunde jag ibland arbeta från niosnåret på morgonen till efter midnatt och svarade på mail så snabbt jag kunde. Jag bör ha skickat åtminstone ett par hundra mail efter 22 på kvällen och ingen klagade på det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|