FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då var det dags igen... Nu är det internfel överallt. Kan inte ens skapa nya e-postadresser till våra kunder. Har suttit i telefonkö i över 30 min med 3 pers innan mig. Bra jobbat city!
|
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har inte märkt något. Hur länge var det problem?
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är det hela tiden, till och från. Funkar bra i 10 min stendött i 20 min osv. De skyller på sin leverantör som vanligt...
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Daneil - löste det sig?
Om du väntar 30 minuter hos oss har du otur. Vi publiserar öppet våra siffror och här är alla våra samtal under 2012 - där snitttiden är under 5 minuter i väntan. Tyvärr kan det gå upp och ner och har man som sagt lite otur kan det ändå bli lite väntan. https://www.citynetwork.se/city-netw...trapport-2012/ |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snitttiden speglar hela populationen under given tidsperiod, inte bara ditt samtal.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Nej varför skulle han göra det?
Tråkigt att du förlorade en kund men samtidigt så måste jag nog säga att din kund har dålig förståelse för systemdrift och såna vill iallafall jag helst vara utan. "Shared hosting" betyder i praktiken "extended risk" och därmed också "more problems" tillsammans med "shared costs". Det måste man alltid ha med i beräkningarna. Det kan du upplysa dina kunder om. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Då vi tagit beslut att vi måste höja kvaliteten (bort med irriterande buggar mm) så tar sakerna lite längre tid då det är stora system och vi får ju absolut inte göra saken värre. Det som uppdateras måste verkligen fungera. En förklaring mer och ansvaret ligger alltid hos oss - alltid - oavsett var felet ligger. Du som kund skall aldrig behöva fundera var felet ligger - det ligger hos oss och det är vi som måste fixa det. Tack för ditt tålamod. |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Välformulerat! Kommer att ta inspiration från ditt uttryck. Jag tror vi webbhotell medvetet undviker att informera om detta faktum, vi går ofta istället ut och använder ord som "Unik driftsäkerhet", "Redundans" istället.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|