FAQ |
Kalender |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Man har ett problem som måste eller bör lösas, måste/bör beroende på den syn man har på den personal man har anställd och som i förlängningen mynnar ut i ansvar mot sina kunder. Det innebär inte att man har ett direkt fel eller någon typ av exvis konfiguration som man inte får att fungera som man vill och att detta påverkar många kunder. Problemet kan ligga på ett helt annat plan. Det kan vara organisatoriskt vilket jag försökte skriva. Det kan vara pedagogiskt som det det fall du skriver om att man får samtal med frågor era priser. Med drygt 20 år som lärare har jag god erfarenhet av pedagogik. Det räcker inte med font 36. Då måste man tänka genom sin egen webbsida om man nu inte vill ha denna typ av samtal. Jag skulle uppskatta fler såna samtal då har jag möjlighet att sälja. Du kanske inte har det tänket för att sälja är ju nån annans jobb i företaget. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|