FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Påhopp? Om du kallar min fråga påhopp så gärna för mig. Om det är ett påhopp anmäl mitt inlägg så får mod. ta och avgöra om det var ett påhopp eller inte. Inte för att mod i sig är allena rådande att avgöra det, men på denna webbplats är de det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Det är jättebra att du vågade stå emot grupptrycket för en stund i alla fall, men nu missförstod du mig. Mitt svar till Onpu var till Onpu, inte till dig. Förstår du skillnaden? Svaren på dina frågor har jag gett, och det var väl uppenbart att jag skulle besvara dina frågor? Citat:
Som du förhoppningsvis ser gjorde inte Onpu detta. Precis om för dig och alla andra som skriver i forumet så är svar till en kommentar riktat till den som ger kommentaren. Blir kanske lite löjligt att ens tro något annat? Jag tror säkert du vet hur forum fungerar. Citat:
Att jag i stort är den enda som försöker hålla mig till tråden är naturligtvis inte relevant, och de som däremot inte alls håller sig till tråden, eller har det minsta intresse av annat än att försöka sabotera tråden, ska inte kritiseras för detta. Citat: Ursprungligen postat av Bosse007 Bara du kan avgöra om jag slösat bort din tid, men precis som jag påpekat flera gånger innan får du gärna ge mig några sekunder på att svara. Självklart svarar jag bara på det jag vill, vid det tillfälle som passar mig och om jag känner för det. Gör inte du det? Om du istället gett mig några minuter och inväntat mitt svar till dig så hade du inte behövt ställa denna helt meningslösa fråga. Du måste väl ändå ha noterat att du inte är den enda i denna tråd jag bemöter? Sedan kan man undra varför du ställer en fråga där svaret är uppenbart och där du själv gör exakt likadant som jag. Citat: Ursprungligen postat av Bosse007 Bra Anders att du ändå föll för grupptrycket och valde att följa i de andras fotspår med dumma påhopp. Nu är du utanför riskzonen. Citat:
Men kanske att obefogat anklaga mig för att slösa bort din tid, att rekommendera mod att ta bort/stänga tråd, för att du inte kan diskutera på ett sansat sätt, eller för att referera till mig som ett "patetiskt troll", där du inte gör annat än återutnyttjar andras infantila påhopp, precis som de gör som återanvänder Nikke Lindqvists irrelevanta, osakliga och uppenbart osanna påhopp om "korståg". Fantasilöst, kan du inte komma på egna okvädningsord? Jag anmäler ingenting. Var och en får stå för sina egna ord, även om de flesta här inte vågar göra det annat än i skydd av sin anonymitet... i bästa Flashback-stil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag är inte anonym, på min profilsida står vem jag är och vart jag jobbar. Ett klick bort, eller faktiskt två, på min arbetsgivaren hemsida står fullständiga kontaktuppgifter till mig. Det är samma sätt som du själv presenterar vem du själv är, förutom att det vid en snabb titt på länken i din profil, direkt på www.hotpot.se eller på din undersida om InArchive som du länkar till framgår några kontaktuppgifter till dig. Med andra ord står jag alldeles utmärkt för vad jag skriver här. För att hålla en god diskussionston här inne vill jag helst undvika liknande påhopp. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Jag anmäler ingenting. Var och en får stå för sina egna ord, även om de flesta här inte vågar göra det annat än i skydd av sin anonymitet... i bästa Flashback-stil. Citat:
Men sedan blev det fel; Citat:
I övrigt, "de flesta" skulle kunna innebära att du ingår i "de flesta", men behöver inte göra det och gjorde det inte i detta fall. Personligen tycker jag det är uppenbart. Du hugger kanske lite väl snabbt ![]() Citat:
Citat:
Skulle du vilja vara vänlig och precisera vad det är som du räknar som påhopp från mig sida, så att jag vet vad jag ska undvika? |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|