Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Jo, vi vet att du är en övermänniska... Det är emellertid inte särskilt relevant, risken att du blir mer eller mindre allvarligt sjuk eller skadad finns fortfarande precis som för vem som helst. Vi får väl ändå utgå från att även du är en människa. Som småföretagare är man ju tyvärr väldigt sårbar. Det innebär inte att man gör ett sämre jobb.
Du borde dock ägna mindre tid och energi åt att slåss mot de onda myndigheterna  Det finns ingen anledning alls att göra det minsta för att stötta kunder som sysslar med illegal verksamhet. Strunta i dem och se till de seriösa kunderna istället.
|
Totalt har man flera tusen kunder totalt, detta handlar om en enda kund vilket gör att det handlar om promille av våra kunder som polisen har hämtat.
Jag slåss inte mot myndigheterna, var dom som började slåss mot mig så blir tvungen slå tillbaka mot korrupt åklagare.
Men spelar inte så stor roll, lämnar Sverige snart igen ändå till min bostad i medelhavet drygt 50 meter från havet. Så slipper man tänka på alla idioter till åklagare och värdelösa klimatet här.