Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

PatrikWeb

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-04, 14:54 #1
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
Fast skillnaden är att han säger att han har egna anställda. Jag kan ej hitta några anställda i de tre företag han är med i. Så frågan är hur dessa kan vara anställda? Jobbar de ideellt?
Sen ang Johans liknelse med en en butter bilmekaniker, skulle du serva bilen där även om du visste att den verkstaden även fick sina inkomster genom att serva bilar åt stadens kriminella?
JensS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-04, 15:02 #2
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av JensS Visa inlägg
Fast skillnaden är att han säger att han har egna anställda. Jag kan ej hitta några anställda i de tre företag han är med i. Så frågan är hur dessa kan vara anställda? Jobbar de ideellt?
Sen ang Johans liknelse med en en butter bilmekaniker, skulle du serva bilen där även om du visste att den verkstaden även fick sina inkomster genom att serva bilar åt stadens kriminella?
Om man inte är inkompetent så ser man att det är för 2010 och inte 2011 på allabolag, sedan stämmer inte ens dom uppgifterna då det var mer än 1 anställd ändå 2010.

Och du menar att man som bilmekaniker även skulle begära ut kundernas brottsregister innan man tar emot dom som kund?

En kund av flera tusen kunder har polisen hämtar, vilket är nivå på promille.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-04, 15:25 #3
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Nej som jag skrev så tycker jag att det är lite smutskastning i tråden så jag lägger mig inte i det men jag håller med Gustaf i det han skrev att hellre tjänster hos nån som är fåordig (dock inte otrevlig), saklig och kompetent än en som behandlar alla kunder som VIP-kunder men inte levererar kvalitet.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-04, 15:32 #4
Kekke Kekke är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2011
Kekke Kekke är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Detta måste vara något av det dummaste jag läst, påstår du att alla företag ska kräva brottsregister från alla deras kunder?
Kekke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-01-04, 15:36 #5
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Det finns säkerligen kriminella som server sin bil hos Volvo. Så länge kunden kan betala och i ditt fall volvo, har man en volvo får inte volvos verkstäder neka en att serva bilen där, oavsett vem man är eller har för bakgrund.

Fråga Patrik om du kan få ett provkonto där och sedan värdera hans tjänster, då kan man se lite seriöst på dina inlägg, nu är det enbart smutskastning av hans företag, inte tjänster. Anledningen till att jag kan säga ont om Binero är för att jag har varit kund där, hade jag inte varit kund innan hos Binero hade jag aldrig sagt ngt illa om de, hur mycket "grupptrycket" än faller in.
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017