FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast skillnaden är att han säger att han har egna anställda. Jag kan ej hitta några anställda i de tre företag han är med i. Så frågan är hur dessa kan vara anställda? Jobbar de ideellt?
Sen ang Johans liknelse med en en butter bilmekaniker, skulle du serva bilen där även om du visste att den verkstaden även fick sina inkomster genom att serva bilar åt stadens kriminella? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och du menar att man som bilmekaniker även skulle begära ut kundernas brottsregister innan man tar emot dom som kund? En kund av flera tusen kunder har polisen hämtar, vilket är nivå på promille. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta måste vara något av det dummaste jag läst, påstår du att alla företag ska kräva brottsregister från alla deras kunder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Fråga Patrik om du kan få ett provkonto där och sedan värdera hans tjänster, då kan man se lite seriöst på dina inlägg, nu är det enbart smutskastning av hans företag, inte tjänster. Anledningen till att jag kan säga ont om Binero är för att jag har varit kund där, hade jag inte varit kund innan hos Binero hade jag aldrig sagt ngt illa om de, hur mycket "grupptrycket" än faller in. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|