FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur fungerar det med klick som registreras som Felgenererad trafik? Jag har runt 30 klicks som registrerats som ogiltig trafik idag och igår pga att jag råkat stava fel på min URL. Registreras leads ändå? Några av besökarna har med stor sannolikhet beställt produkten jag marknadsför.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Felgenererad trafik påverkar registreringen av unika besökare men aldrig registrering av avslut och leads. Vänligen, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är intressant att TD skriver här men inte ger något svar på problemen med supporten. Måste faktiskt säga att de senaste åren har det mesta gått långsamt hos TD.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan skapa en resultatlista på egen hand. Klicka på "Visa kontobalans" ovanför kontoöversikten på första sidan efter inloggning. I tabellen framgår om du fått bonus eller inte.
Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2011-02-08 klockan 00:02 Anledning: Rättelse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här
Hur många sales gjorde du Pagina? Senast redigerad av Princess Le den 2011-02-09 klockan 11:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Var lite sen med att plocka upp kampanjen.
Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2011-02-08 klockan 00:03 Anledning: Felräkning |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|