FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur vet du att NN inte ansökte innan dig? låter ju mer troligt eftersom dom fick domänen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man tar väl rimligtvis bara in en backorder per domän.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Dom går ju faktiskt ut med att dom bara mottar en beställning per domän. Detta bör innebära att om du la beställningen först, och neware snappade domänen, så ska den vara din. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alltså det är väl självklart att NEware och NN har avtal med varandra som vilka affärspartners som helst. Det tycker jag inte är speciellt konstigt, NN bidrar väl med en bra del till omsättningen. Men är det inte rimligt att de bör meddela sina kunder att de när som helst kan annulera ordern och ge den till en annan part. Borde de inte dessutom meddela kunden(i det här fallet jag) att de av beskrivna/obeskrivna skäl valt att inte försöka snappa domänen åt mig. Edit: Men det här är väl något jag får diskutera vidare med NEware. Löjlig success-rate har dom iaf. Senast redigerad av kippex den 2011-01-28 klockan 17:24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Uppenbart att NEware har en specialdeal med NN, de lyckas alltid få de bästa domännamnen med NEware.
För er som inte visste det så är det endast en person per snap som tillåts. Har någon bokat en domän så kan inte någon annan boka den efteråt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Edit: Inget draget.
Senast redigerad av kippex den 2011-01-29 klockan 00:30 |
||