| FAQ |
| Kalender |
| Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
| Vänsterpartiet (V) |
|
7 | 3.04% |
| Miljöpartiet (MP) |
|
14 | 6.09% |
| Socialdemokraterna (S) |
|
15 | 6.52% |
| Centerpartiet (C) |
|
17 | 7.39% |
| Folkpartiet (FP) |
|
8 | 3.48% |
| Kristdemokraterna (KD) |
|
9 | 3.91% |
| Moderaterna (M) |
|
100 | 43.48% |
| Piratpartiet (PP) |
|
22 | 9.57% |
| Sverigedemokraterna (SD) |
|
31 | 13.48% |
| Annat |
|
7 | 3.04% |
| Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
simals, hur gammal är du egentligen? SD hade nazister i partitoppen det var därför som Åkesson & co. började rensa för att det inte såg bra ut utåt så dina "fakta" ger jag inte mycket för. Sen så ska man nog inte sätta likhetstecken mellan ungdomsförbund och parti då i princip alla ungdomsförbund står för mer extrema åsikter än partiet i sig. De flesta växer bort från det.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Hur kan du först sitta i den här tråden och kritisera andra för att sprida lögner och inte använda sig av fakta för att i exakt samma tråd sitta och göra exakt detsamma själv? Länka till artikeln där Jimmie Åkesson uttryckligen berättar att det tidigare funnits nazister i Sverigedemokraternas partitopp.
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=xa2Cag9OrHc Sedan har vi ju Fredrick Federley (a.k.a. Ursula) i Centerpartiet som inte heller han är den skarpaste kniven i lådan. Men jag håller med dig helt och hållet. Det är verkligen skrämmande hur t.ex. en person som inte ens gått ut gymnasiet pga. att han var underkänd i matematik kan bli Sveriges finansminister. Citat:
Att invandrare skulle diskrimineras på svenska arbetsplatser i någon större utsträckning är jag mycket skeptisk till. Anledningen till att många invandrare har så svårt att hitta jobb är nog snarare pga. att de saknar utbildning (alternativt har någon utbildning från sitt hemland som inte kan verifieras) samt att de inte behärskar det svenska språket ordentligt. Rasism existerar knappt i dagens Sverige, vem har t.ex. inte minst ett par bekanta med invandrarbakgrund? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-08 klockan 17:24 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Citat:
Sedan får jag väl ta och krypa till korset och erkänna att jag nog var lite väl snabb och obetänksam när jag skrev mitt senaste inlägg, jag får skylla på att jag hade lite halvbrådis. ![]() Citat:
![]() Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
|
Ja absolut! Du har inte jobbat på krogen, det märks, men det har jag.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Gällande Fredricks läggning eller vad det är du vill kommentera, så anser jag inte att det påverkar hans kunnande kring politik och vad han och hans parti står för. Och gliringen till Anders Borg är tämligen obefogad då han förmodligen besitter fler akademiska poäng än du och jag tillsammans. (Du vet, eftergymnasial utbildning) |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Jag har inte sagt att han är en idiot - men jag anser inte att han platsar i politiken. Jag anser inte att några missnöjespartier ska ha några politiska uppdrag, vare sig de heter SD, PP eller Kalle Anka-partiet. Det är ett enormt ansvar som kommer med uppgiften som politiker och vem som helst ska inte ha det. Det är därför man ska tänka efter både en och två gånger innan man bestämmer vem man röstar på. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|