FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vänd på det hela, sätt dig in i annonsörens sits. Du beställer en klickkampanj för att få ut din produkt och få in kunder som är INTRESSERADE av din produkt.
Nån lägger upp dina banners och massa folk blir lurade och klickar utan att vara intresserade av din produkt. Du får 1 produkt såld på 10.000 klick. Skulle du betala för klicken? Du har gjort ett grovt fel, gör om och gör rätt! |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är ju du som bara är ute för att sätta dit mig för att du verkar ha bestämt dig för det. Läs det jag har skrivit och det som affiliator har skrivit för den delen . |
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan du inte visa en skärmdump på hur några annonser ser ut som är via affiliator så kan nog flera av oss i tråden ge bättre svar vad vi personligen tycker.
|
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
1. Du postar länkar i diverse grupper du äger
2. Det stod inget om att länken var sponsrad eller liknande 3. Hade jag betalat per klick hade jag inte gett dig ett öre 4. Kör samma sak med leas/sale-program så är det förhoppningsvis mer ok även om punkt 2 säkert måste framgå. Det var mina personliga åsikter dock. Senast redigerad av nosnaj den 2010-07-08 klockan 15:44 Anledning: Kunde inte räkna till 4 :-( |
||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om ett nätverk tillåter det här så är det bara bra. |
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag fick aldrig se huset. Däremot fick jag en jävla massa reklam. Ingen annonsör vill betala för missvisande annonser, speciellt inte om det är per klick. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |