Citat:
Ursprungligen postat av studiox
Visst är det härligt när personer försöker skylla andra för sina egna misstag?
Loopia skickar TRE påminnelser. Två av dessa går elektroniskt till din email adress(er) som du säkert inte har kvar då inte orkat uppdatera Loopia. Den tredje går ut i pappersform till din adress.
Om du är mån av dina domäner kanske det vore en idé att se över hur dessa hanteras? Har själv varit i samma tills man funderade på hur mycket tid man lägger på att "rädda" saker som man inte borde behöva rädda ..
|
Detta är inte sant. Sanning är att det i flera fall av mina domäner INTE skickat en enda faktura, påminnelse NADA. Loopia har själva erkänt fel och brister i sitt system. De bryter själva mot sina villkor där de skriver att de ser till att fakturera förnyelser osv.
Men det händer aldrig.
Har man som i mitt fall ca 200 domäner där är det inte helt enkelt att ha 100% koll på alla (som man kanske inte har aktiva). Men man har lärt sig en läxa. Lita aldrig på Loopia. Nu måste man ha sten koll på kalender, datum osv och kolla om man fått någon faktura från Loopia eller inte. har man inte fått någon faktura får man påminna dem och se till att få domänen förnyad.