FAQ |
Kalender |
![]() |
#121 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hah, kolla här: whatismyip.us/links.html sen whatismyhost.net.
Mikael och kaj84 kanske borde avskeda några advokater och lägga pengarna på en egen design/kod? :lol:
![]() |
#122 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar en sak smsnetwork, vad betyder ÅF?
|
||
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Asså blir så jävla lack på dig.. Du är en jävla mytoman som snackar så mkt skit om dina advokter och anställda som jobbar dygnet runt. Inse, de finns inte!
Du är ett svin som snor från andra hårt arbetade webmasters. Att du inte heller kan stå upp som en man och erkänna att du tagit kod, text och även bilder gör dig bara till en ännu vidrigare människa.. "Din" sida fangelset.nu är en riktigt ripoff från fabians anstalten, hur fan kan du säga något annat? Att dina inlägg är näst intill oläsbara är något som du kanske inte själv kan rå för. Vet själv som har lite skrivsvårigheter.. Men varför inte kopiera in texten i låt säga Word innan du postar här? (bara ett tips från en medmänniska) Se så, ta nu tag i ditt liv och skapa något eget, visst kan du finna inspiration från andra sidor, det gör många webmasters, men att sno ett helt upplägg, text och osv är bara så jävla lamt. |
|||
![]() |
![]() |
#124 | |||
|
||||
Medlem
|
fors: jag tror de är något man kan tanka faktiskt.. tror jag sett något sådant whatismy skitsak
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#127 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dra inte in mig i något som jag inte har med att göra. |
||
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
smsnetwork, tydligen har du kapaciteten att programmera sajter med lite mer avancerade funktioner. Varför lägga ner din tid och kopiera andras sajter?
Du kan göra egna sajter som bygger på dina egna ideer, det är då du kan växa och bli stor. Att göra en exakt kopia rakt av kommer du ingenstans med. Du har ju förutsättningarna. Har du brist på ideer så kan du ju alltid fråga. |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|