FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#142 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Mitt exempel handlade inte om att ena htmlkoden innehåller SIZE och andra size, det fattar vem som helst att du ändrat, det handlade om att det var samma html-kod i grunden. Alla ser att Verdana storlek 4 använts först och därefter verdana storlek 1... och slutligen skicka-knappen med en font size på 8pt.... tror du nån tror på att det är en slumt? normalt sett är man konsekvent och använder samma storleksdefinition på text, text size 1-7 eller pixlar eller punkter... här är man exakt lika inkosekvent i båda fallen och blandat.... och slutligen size=20 och size=27.... varför inte 26 eller 28? Vem som helst fattar att du stulit koden så det tjuter om det. Dessutom, på sidan annonser har du skrivit "Epost", på sidan jobb har du skrivit "E-postadress", varför använder du inte konsekvent samma ord och samma stavning utan samma blandning som fl-net? slump? nää... kopia! |
||
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Killen har en uppenbar bokstavskombination, Och kan nog inte riktigt skillja på ditt&mitt.
Att han har stulit texter rakt av är ju uppenbart iom att han inte kan stava. sidorna skulle annars innehållit massa stavfel. och om man nu skulle få kopiera en text ur minnet så kan man ju lätt använda ctrl+tab och blädra mellan sidorna och använda korttidsminnet. Ibland önskar jag att det stämde det han skriver, Det skulle underlätta mkt när man har idetorka ha ha! |
|||
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
|||
|
"Bland av Sveriges största och bästa webbföretag"
"Om företaget DW Media, Hemvägen 5K , 914 31 Nordmaling Besöksadress: Hemvägen 5K Telefon: 073 - 8116270 ORG-nr: Bankgiro:" Varför påstår du dig ha ett företag om det inte är sant? Och varför skriver du inte ut orgnummer? skumt! Och slutligen en sökning på alla företag i Sverige: http://www.foretagsfakta.se/ff/foretag/res...on%3Asearch.y=0 Tyvärr gav kombinationen du sökte på inget resultat. Se nedan vilka ord som gav träff och gör eventuellt en ny sökning. Sökning på "DW" gav resultat Sökning på "Media" gav resultat ---- Tomt |
||
![]() |
![]() |
#145 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
|||
Banned
|
Snälla Mikael.... Sök hjälp....
|
||
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
||||
|
smsnetwork, inse att du har fel i kubik och lyd hnn:s råd.
|
|||
![]() |
![]() |
#148 | |||
|
||||
Medlem
|
Det här är ju fantastiskt
![]() Jag blir liksom mållös. Jag kan inte ens vara sur på honom. Det är _FÖR_ sjukt alltihop. hahahaha. Alltså.. Hur gammal är han? Vad gör han på fritiden? Har han kompisar? Hur uttrycker han sig när han ska handla på den lokala affären? Jag vill veta ALLT om honom ![]() Utan tvekan någonting för Uppsala Universitets doktorer att sätta tänderna i! |
|||
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#150 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ring Kanal 5... Vi har en kandidat till årets 100HÖJDARE!!!
![]() |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|