Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Missnöjd kund nämner mig vid förnamn i forum.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-08-28, 05:48 #17
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Det känns som att du ägnar en väldig massa tid och energi på skitsaker som du ändå inte kan påverka. Börjar du ge dig på dina kunder, oavsett om det är berättigat eller inte, så kommer du precis som htiawe säger snart inte ha några kunder alls vilket visserligen löser ditt problem men det kanske inte är en särskilt önskvärd lösning Det finns alltid någon som kommer skriva en massa strunt om dig som företag, om det är många så bör du nog istället fundera över om du själv gör något fel.

Naturligtvis är det i grunden bra att vi har denna frihet i Sverige att kritisera företag. Var glad att vi inte lever i en diktatur eller ett land där företag betraktas som Guds gåva till mänskligheten
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017