Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vem har ansvaret för att en domän ska kunna förnyas?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-29, 08:57 #24
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av gregoff Visa inlägg
Det är alltid bekvämt att skylla på en leverantör... Dock kan jag tycka själv att man ibland även har lite eget ansvar.

T.ex. så påminner Trafikverket inte mig när det är dags att besiktiga bilen (som ska göras en gång om året och dessutom under en viss specifik period som man får ta reda på själv), utan det får jag snällt komma ihåg själv och missar jag det så är det förbjudet att bruka bilen.
Där har du ju så klart helt rätt. Om man däremot ska spinna vidare på ditt exempel ang besiktning så är ju den marknaden numera avreglerad. Om du då har möjlighet att välja den traditionella bilprovning som fungerar precis som nu, eller en ny aktör som faktiskt hjälper dig och påminner när det är dags för besiktning mm till samma kostnad, vem skulle du då välja?

Det är ju lite det vi webbhotell har som konkurrensmedel, att leverera tjänster som underlättar för kunderna och på så sätt få den kunden att komma till just vårt webbhotell.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017