Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vem har ansvaret för att en domän ska kunna förnyas?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-28, 01:05 #14
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det här är väl ett ganska tydligt exempel på hur dåligt e-post fungerar när man har ett tämligen akut och viktigt ärende. E-post är så långt man kan komma från "personlig service" i min värld Bägge parter har varit lite för oengagerade för att ha rätten att lägga skulden på den andre känns det som. Det är tufft att vara ensam i företaget, ingen går på 100% 24/7 året runt.
Eftersom att jag är en sån som anser att e-post är guds gåva till mänskligheten blir jag lite nyfiken. Accepterar du verkligen att en leverantör (oavsett typ av tjänst) diskuterar dina tjänster och tillhörigheter med vem som helst som sitter på andra sidan luren?

Självklart kan man läsa upp lösenord och liknande i telefon men jag personligen skulle nog aldrig lita på en leverantör som diskuterade saker om mig över telefon, då skulle ja byta leverantör. Men så kanske jag är lite paranoid också
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017