Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Det här är väl ett ganska tydligt exempel på hur dåligt e-post fungerar när man har ett tämligen akut och viktigt ärende. E-post är så långt man kan komma från "personlig service" i min värld  Bägge parter har varit lite för oengagerade för att ha rätten att lägga skulden på den andre känns det som. Det är tufft att vara ensam i företaget, ingen går på 100% 24/7 året runt.
|
Eftersom att jag är en sån som anser att e-post är guds gåva till mänskligheten blir jag lite nyfiken. Accepterar du verkligen att en leverantör (oavsett typ av tjänst) diskuterar dina tjänster och tillhörigheter med vem som helst som sitter på andra sidan luren?
Självklart kan man läsa upp lösenord och liknande i telefon men jag personligen skulle nog aldrig lita på en leverantör som diskuterade saker om mig över telefon, då skulle ja byta leverantör. Men så kanske jag är lite paranoid också