Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Gör tågvärdarna rätt eller fel?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-21, 13:34 #11
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman Visa inlägg
Det beror på hur man ser det. Jag tycker att man kan säga så i fall en tillräckligt stor andel av en yrkeskår missköter sig. För min del så har någonstans mellan 33-50% av de gånger jag blivit kontrollerad på buss skett på ett hotfullt och obehagligt sätt. Om man anser att 100% av alla kontrollanterna skall missköta sig för att uttala sig så är det ju givetvis fel men om man istället likt jag tycker att det endast krävs en viss nivå så är det ju inte alls fel.

Dessutom så säger jag att de enligt mig är obehagliga typer. Denna benämning förstår jag faktiskt inte hur du kan motsätta dig. Min subjektiva bedömning av dem har ju faktiskt inte den allvetande tartareandesire någon aning om
Ja, man kan ju tycka att kassörskan på ICA är en obehaglig typ också, så visst är det subjektivt Det var inte alls min mening att kommentera hur just du upplever kontrollerna utan enbart synen på en hel yrkeskår. Tror ingen uppskattar att bli kontrollerad, det gör inte jag heller men det måste göras. Precis som Kristian säger så finns det stora problem med gratisåkning på sina håll även om jag inte alls delar hans "ghetto-åsikter"

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-04-21 klockan 13:39
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 14 (0 medlemmar och 14 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017