| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är lätt att anklaga kontrollanterna men ingen vet ju vad som hänt innan.. Det jag dock inte förstår är varför det finns 3 kontrollanter? På pågatågen i full rulle är det oftast bara 2 st vad jag sett. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sen får kontrollanterna ta en hel del skit. Av egen erfarenhet (som tidigare boende i olika ghetton), så är det inte många som betalar där ute. Det kan gå hetskt till och att folk är beväpnade är inget ovanligt.. Vid hållplatskontroller (när vagnen stoppas och alla kontrolleras på under 1 min) är det upp till 20 kontrollanter som går på. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Jag tycker de ser ut att vara fler än tre. Men du ska inte blanda ihop riktiga tågvärdar/konduktörer/ombordpersonal med biljettkontrollanter. Personalen ombord på pågatågen är inte biljettkontrollanter i normalfallet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|