Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Det är ju just det som är fånigt, att du säger att något är bäst utan att ge någon som helst motivering. Det finns bortåt en halv miljon appar hos såväl Android som iPhone, att du inte skulle hitta något du har behov av hos endera är ganska osannolikt. Uppenbarligen använder du knappt appar och då återstår funktionaliteten som du själv medger är ungefär densamma som hos många andra smartphones. Inser du nu hur fånigt det är? 
|
Bara för att man tycker att en telefon är bra så behöver man väl inte mena att den är bäst? Jag har själv en iPhone 4 och jag håller med J0han. Det händer ganska ofta att vänner som har Android frustrerat inte kan hitta appar som finns på Appstore.
Om det är just
Den appen man vill ha så spelar det ingen roll om det finns hundratusentals appar på både Google Play och Appstore eller om det finns liknande appar, i alla fall inte när det gäller spel. Nu vet jag inte om du spelar spel på din telefon, men vi har det ganska ofta som ett tidsfördriv mellan lektionerna och då är det här ett vanligt förekommande scenario. Samma sak gäller till stor del för "finurliga" appar med roliga funktioner.
Och sen så tror jag att det är ytterst få innehavare utav iPhone 4/4s som inte vet om att det finns bättre mobiler sett till prestanda. Min kompis har en Samsung galaxy s2 och även om den sett till prestanda är bättre än min iPhone 4 så skulle ändå aldrig köpa en sådan mobil, och speciellt inte nu när Apple snart lär lansera sin nästa iPhone som denna gång lär stå sig enormt bra mot Samsung's s2 och antagligen också kommande mobil i den samsung-familjen.
Jag rekommenderar dock inte trådskaparen att köpa en iPhone 4's om han inte känner att han trivs mer med Apple's iPhone överlag.