FAQ |
Kalender |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det var på den tiden jag hade svårt att finna uppdrag och hade mycket tid över när säljaren ringde och ville sälja på mig sin produkt. Jag bad honom boka in ett möte med mig där vi kunde konsultera runt hans produkt och erbjudande. Jag till och med bad honom skicka en bokningsbekräftelse till mig med en timems avsatt tid för konsultationen. Stackarn måste ha varit överlycklig om att tro han var nära ett avslut. Han kom på mötet och han fick babbla i en timme om sitt. Därefter tackade jag nej till fortsatt diskussion och skickade en timmes debitering för bokat konsultmöte. Dagen efter ringde VDn för företaget och ifrågasatte min faktura, varpå jag faxade över bokningsbekräftelsen som en timmes bokning. Jag fick betalt för fakturan. ![]() Så hanterar jag försäljare... |
||
![]() |
![]() |
|
|