Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Prishöjning på .se en ny trend?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-25, 14:49 #34
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Jag håller inte med om att jag tar synpunkter och åsikter kring .SE och registrarer personligt.

Däremot har jag ett brinnande intresse av att räta ut missuppfattningar och direkta felaktigheter i påståenden kring ovan. Men där skiljer sig inte mina inlägg idag från tiden långt innan jag engagerades av .SE.

Sen är det en annan sak att vi alla kan ha olika åsikter om hur saker kan göras bättre och rörande det, kring såna topics är inte min åsikt mer värd än någon annans.

Men jag försöker göra mitt bästa för att förklara hur, vad och varför saker och ting är eller ser ut på olika sätt.
Hade alla varit uppdaterade med vad som skrivits i tråden, så skulle TS bara ha ett antal kommentarer som radat upp "Ok, är det nu .SE Direkt höjer priserna, ja det visste vi att det skulle ske".

Men som jag skrivit, så anser jag inte att det är speciellt lämpligt för en registrar att ha åsikter om en annan registrars prisbild och det var det som jag reagerade negativt på.

Sen eftersom du tar min mailkontakt till dig till wn, så med tanke på att ni redan i mitten av förra månaden blev tillsagda om vad ni omgående behövde uppdatera, så känns nedan citat, som något som kunde få en lite mer ödmjuk ton..

Citat:
Jag tror att IIS måste börja bestraffa registrarer där folk har betalat för förnyelse men där domänen inte blir förnyad och rensa lite och skapa bättre ordning bland registrar som missköter sig, som det är nu är man rätt mjuk.
Jag ser det som mer givande hellre hjälpa, informera och uppdatera än att "bestraffa"...
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017