Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

someotherdeveloper.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-12, 22:56 #20
Iggy Iggy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2010
Iggy Iggy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2010
Citat:
Ursprungligen postat av fabian Visa inlägg
Där har du förslag på förändringen. Jag anser inte att man kan ge förslag om några små detaljer som skulle göra att sajterna du bygger känns okej för att vara gjorda i nutid. Mitt förslag var altså att du skulle ägna lite tid åt att utvecklas och inspireras, men jag menar nog egentligen att du behöver lägga mycket tid på att utvecklas.

Dessutom, du kommer hit till WN där där det fakstiskt finns en hel del folk som jobbar med webbdesign och webbutveckling. Det är som att komma på Jaguar-entusiast-klubben med sin epa-traktor. Det du producerat imponerar inte på någon här, och även om du har viljan så ser det inte ut som om du har talangen. Och du kan inte förvänta dig att vi skall vara eld och lågor över det du gjort.

Något som förvånar mig är dock hur du har lyckats sälja in dina tjänster trots din portfolio. Kanske är det säljare du skall vara?
Mycket bättre formulerat! Lite synd dock att du uppenbarligen slumrar till varje gång du går till den här tråden - som du ser i namnet så ska feedbacken handla om en specifik hemsida, inte om någon sida som jag gjorde för drygt ett år sen eller om mig själv som person. Åter igen så är det min inbox du ska vända dig till ifall du prompt måste rensa huvudet på alla tankar om hur usel jag är som webbutvecklare - för vi känner ju varandra så bra, inte sant?

Skämt åsido. Något som förvånar mig däremot är hur du pratar om dig själv i vi-form - du är fortfarande ensam om att ogilla mina designer. Så är det med design; det finns vissa riktlinjer, men det finns inget rätt eller fel - något som de flesta tycker är bra kan någon annan tycka är dåligt, och tvärtom.

Du är själv ingen webbdesigner säger du, så jag är ganska överraskad över hur mycket du har att komma med. Du jämför mig uppenbarligen inte med dig själv?
Iggy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017