FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det ser ut som när en småföretagare låter sin sons kompis som "kan det där med internet" bygga företagets hemsida. När jag gnällde på kvaliteten på dina referenskunder så handlade det inte om vilken typ av kunder dom var, utan hur deras hemsidor såg ut. Hade det varit på det glada 90-talet så hade det kanske varit förlåtligt, men en "webbdesigner" som 2010 bygger sådana sajter borde ägna lite tid åt att utvecklas och inspireras. Det är aldrig för sent att lära sig.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Håll dig till ämnet och berätta i sådana fall hur du själv skulle ha gjort för att få ett bättre resultat; att komma med spydiga kommentarer hjälper varken dig eller mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
"Den färgen skulle passa bättre" du får nog vänja dig vid att folk inte orkar tänka åt dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Jag skrev tidigare bland annat: Citat:
Dessutom, du kommer hit till WN där där det fakstiskt finns en hel del folk som jobbar med webbdesign och webbutveckling. Det är som att komma på Jaguar-entusiast-klubben med sin epa-traktor. Det du producerat imponerar inte på någon här, och även om du har viljan så ser det inte ut som om du har talangen. Och du kan inte förvänta dig att vi skall vara eld och lågor över det du gjort. Något som förvånar mig är dock hur du har lyckats sälja in dina tjänster trots din portfolio. Kanske är det säljare du skall vara? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|