Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Travelturkiet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-20, 13:45 #24
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Wojt Visa inlägg
Det är allmän vetskap att man inte skall ha 100 olika kategorier i ett nytt forum.
Måste vara ett påhittat skämt. Flashback har närmare 80 kategorier och fler lär det säkert bli men sedan dyker väl säkert en kommentar upp i tråden här "Du vet väl att det är en ganska stor skillnad på ditt forum och Flasback Forum?"

Citat:
Ursprungligen postat av Wojt Visa inlägg
Men du som var proffs på forum enligt den andra tråden kanske inte håller med.
Proffs kan jag inte kalla mig. Ser man på kategorin "Platser i Turkiet" så finns det en del underforum där inne och dessa tänkte jag inte ha till en början för det blev så fruktansvärt mycket och när forumet kom upp och jag startade mina kampanjer för forumet så fick jag påtryckningar av väldigt många att helst ska det finnas dom mest populäraste orterna där så att man inte blandar allting i en och samma kategori och sedan blir det pannkaka av allting.

Ska man söka till exempel på "Side" ja då får söka i "Platser i Turkiet" helt enkelt och då kommer flera hundra trådar upp kanske. Istället förenkla allting igenom att bara ha en kategori som heter "Side" då behöver man inte söka så mycket. Jag gillar inte att blanda in sött och salt.

Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-20 klockan 13:48
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017