FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
När någon ska anlita mig så brukar dom fråga mig "Har du kaklat badrum tidigare, kan jag få telefonnummer till dessa?", "Har du utbildning?", "Har du våtrumscertifikat?". Dessa frågor får jag. När jag kaklar så brukar kunden få vara med mig hela tiden också. Från att jag reglar, flytspacklar och sättet tätskikt så får kunden vara med och se hur jag gör. För då känner kunden att den får vara delaktig i det jag gör och då känner den sig säkrare på arbetet. Jag vet inte hur det är inom programmering, därför söker jag ett svar inom det också. Eller funkar det samma där, att man får kolla upp referenser? Det som jag tyckte var riktigt riktigt bra var när min kompis kodade min design i PHP, CSS och jQuery var att jag fick sitta med och bestämma allting. Helt underbart. Det gick på en timme. Sitter man med som kund så blir allting som man vill ha det. För det är så mycket svårare att förklara via text hur man vill ha sidan formad. Tyvärr finns det inte många webbyråer i min stad så den möjligheten att sitta med under utveckling är lika med noll. Jag vet inte heller om man får vara under utveckling, sitta bredvid utvecklaren. Sedan att få kontakt med småföretagare som programmerar i min stad vet jag inte heller hur jag gör. Har sökt på eniro men finner ingenting. |
||
![]() |
![]() |
|
|