Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Myndighet betalade 950 000 – för domännamn

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-07, 20:19 #11
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Player Visa inlägg
Som en liten "bieffekt" av miljoninvesteringen har de ju redan fått en massa uppmärksamhet kring den nya sidan... Bara att lägga en mille mindre på marknadsföring så är det en plus minus noll historia :-)
Mja, jag har svårt att tro att den uppmärksamhet som aktuell myndighet fått iom detta är något de själva ser som önskvärt i dagsläget - domänen/(domänerna) har ännu inte bytt innehavare och tittar man på AB´s läsarundersökning så finns det över 22 000 röster som anser att Myndigheten handlat fel (ca 87% av de som svarat). http://wwwc.aftonbladet.se/vss/speci...,43177,00.html så jag vet inte riktigt om denna uppmärksamhet kan mätas som goodwill för myndigheten ifråga.
Något jag utvecklat lite i en bloggpost tidigare idag..

Parantes: Vidare så är det som jag förstått inte någon "ny sida" som kan få uppmärksamhet, utan en ny adress till en etablerad sida. Men det är mycket förvånande att denna affär inte skett med ett NDA (non disclosure agreement) dvs under sekretess.
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017