FAQ |
Kalender |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu kanske vi var otydliga när vi gav dig kompensationen, för det borde ha framgått att det var i form av 3 månaders kredit och inte i form av pengarna tillbaka. Som du själv säger, så på din förnyelsefaktura dras det av en summa som motsvarar 3 månader av ditt abonnemang.
Främsta anledningen till att vi gör så, är för att summan för 3 månader är vanligtvis så pass låg att om vi skulle skicka kompensationen i form av en banköverföring så skulle det inte finnas särskilt mycket kvar när den når dig (bland annat på grund av att vi överför pengarna från Danmark till Sverige). Fult och fult... Meningen är självklart inte att lura kunden, utan att faktiskt ge rabatt för det kommande året. Det är ju fortfarande en form av kompensation. Nu valde gummianka att inte stanna, vilket gör att han tyvärr inte får dra nytta av kompensationen i det här fallet. Citat:
Jag har sagt det flera gånger tidigare: Vi är väl medvetna om att vi har ett dåligt rykte om oss, och vi kämpar dagligen med att visa att vi har förbättrats oss oerhört de senaste åren. Vad som syftas med den punkten, är att du har 30 dagars pröva-på-tid, och är du inte nöjd så får du 100% av pengarna tillbaka (exklusive eventuell domänavgift, av förklarliga skäl). |
||
![]() |
![]() |
|
|