Kom ihåg mig?

inArchive.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-30, 19:57 #11
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Exclamation Utanför ämnet...

Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
Men om du tittar här i forumet så ser du att runt 99% av deltagarna - precis som du själv - inte presenterat sin bakgrund (dvs som det fungerar i de flesta av all världens forum)

Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s Visa inlägg
Fast personer som Nikke Lindqvist har ett gott renommé inom branschen och personer som Fredrik-s som har varit aktiv inom forumet en längre tid har på ett eller annat sätt bevisat sin kunskap, vilket inte kan sägas om dig.
Vad har det med saken att göra? De övriga 99,9 procenten då?
1. Då får du väl vänta tills jag varit aktiv så länge som Fredrik-s.
2. Nikke Lindqvists renommé har väl inte heller med saken att göra, däremot har det med saken att göra att om Nikke Lindqvist svarat på mina frågor skulle det kanske förtydligas hur fel han har i sina åsikter om InArchive?

Citat:
Det du bevis i denna tråd är att du gärna använder härskartekniker
Jag ska erkänna att jag är väl insatt i härskarteknikerna, men det finns inte den minsta anledning till att utnyttja dessa i denna tråd, så därför gör jag heller inte detta.

Här räcker det med att bemöta oväsntligheter på sakligast möjligt sätt.

Citat:
och undviker frågor som inte passar dig precis som ett barn.
Återigen gör du som andra i denna tråd;
Du anklagar mig för att undvika att svara på frågor trots att jag besvarar alla frågor som har med ämnet att göra och bemöter allt.
Däremot har du ingen synpunkt på att 100% av övriga som skrivit i denna tråd undvikit mellan samtliga frågor och nästan samtliga frågor. Bland dessa presoner inte minst Nikke Lindqvist!

Citat:
Det blir väldigt svårt att ta dig seriöst...
Men varken du eller någon annan behöver ta mig seriöst, som jag så många gånger tidigare förklarat. Jag riktar mig bara till dem som är intresserad av vad tråden handlar om och som förstår sitt eget bästa.

Citat:
när du så maniskt trycker ner oliktänkande
Problemet är väl att det i princip inte finns någon "oliktänkande"... hur trycker man ner någon som inte finns?

Citat:
och beskriver inArchive som något likt världens undergång.
Dylika överdrifter ter sig bara barnsligt. Så gör man när man saknar sakliga argument.

Citat:
Jag som många andra här vet att denna sida aldrig kommer bli något problem för någon, och ser på google från ett perspektiv som inte är från hotspots glansdagar.
You lost me. Men hur vet du att InArchive aldrig skulle kunna ställa till med problem för någon? Vad baserar du din åsikt på? Vet du vad InArchive tänkt göra med det material de stulit och hade planerat att norpa från intet ont anande sajtägare?

Senast redigerad av Bosse007 den 2012-07-30 klockan 19:59
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
bottar, copyright, inarchive.com

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017