Kom ihåg mig?

Slåss för ett fritt internet du, länka till Sverigedemokraterna.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-25, 20:14 #11
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
@patrikweb jag blir fan mörkrädd när jag läser dina inlägg, någon mer insnöad är dig tror jag inte finns.

1. varför ska bara folk som vi "tjänar" på få komma hit?
2. Vi i Sverige har det riktigt bra om du jämför med många andra länder och så det är vår skyldighet att hjälpa till (sen att (speciellt eftersom vi i Sverige historiskt sätt utvandrat i ganska stor skala till andra länder).
3. Du tror inte det orsakar problem för människorna som flyr om vi inte tar imot dom, men det kanske du inte bryr dig om för det är inte ditt problem?
4. Tror du att folk vill fly?

Du får nog allt ta och kamma dig och tänka till lite innan du sätter dig och skriver ner dina tankar. Det här är nästan lika korkat som när du sa att staten skulle betala ut ersättning för att du vart drabbad av ett bombhot och inte kunde handla på elfa.

Och eftersom det sköts dåligt idag, hur skulle du hanterat frågan, det skulle va lite spännande att höra vad du och dina polare har diskuterat er fram till över några öl.
3.
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
ärthjärnor, föreintelsen, invandring, invandringspolitik, politik, rasbiologi, seo, sverigedemokraterna

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017