FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Skulle alla webbhotell ligga på samma pris, med samma villkor och siktat in sig på samma segment, så hade inget av webbhotellen lyckats särskilt bra. Vi kört vårt race, och gör saker på det sätt vi anser är bäst - och det har ju faktiskt fungerat ganska bra för oss än så länge. Dessutom är våra kunder väldigt nöjda med vår prissättning som den är idag. Skulle vi höja priserna för att inkludera telefonsupport (vilket hade blivit mer än 1-2 tior, snarare 3-5), så hade det förmodligen lett till kaos bland våra kunder och ännu större uteblivna intäkter. Tro mig, vi har genomfört prishöjningar förr... ![]() Men visst har det funnits mycket att klaga över under åren, men det är saker vi försöker åtgärda! Vi arbetar hårt för att förbättra oss på alla fronter, och vi är fast beslutna att lyckas med våra mål. Bara tråkigt att folk fortfarande har åsikter om oss, som är baserade på incidenter och situationer som uppstod flera år sedan. Givetvis grävde vi vår egen grop, och har bara oss själva att skylla på, men fortfarande väldigt tråkigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() När php6 kommer hoppas jag att ni har förbättrat er betydligt.. för några år sedan då php5 var på ingång fick man kontakta er för att göra bytet. För min del behövdes det att byta server sa ni.. vilket slutade med att jag fick oacceptabel långsamma sidor och er support fick jag bara snorkiga svar.. då blev jag bränd. ..och nej - jag var ingen dum kund eller använde elaka ord m.m till er support, eller hade få kunskaper och som skrev hundra supporttickets ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Supporten är verkligen värdelös, skriver ett litet inlägg här istället eftersom wn verkar funka bättre.
Skrev ett supportärende vid "Uprätta: 19 Aug 2009 02:31" gällande backuper. Min blogg blev defacead och jag frågade helt enkelt supporten om dem kan tänka sej att plocka fram en backup till mej från en vecka tillbaka eller nåt. Har ännu inte fått något svar....jgabor? (ws26) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har surftown någon deal där dom ska svara inom 24h eller liknande? Om inte så är dom nog inom en rimlig tidsram Crazzy. Sen du skrev det inlägget så har det alltså gått 1.5 arbetsdagar, man kan ju inte gärna räkna natte-tid som supporttid. Det har alltså gått 8h (igår) plus 6h15min idag, viket ger en total frånvaro på 14timmar och 15min. Med det priset Surftown håller så kan man nog inte vänta sig svar på timmen.
Lycka til Crazzy. Edit: Jag har inte sett på surftowns support tider, utan utgår från en standard 8h dag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Även om det är billigt tycker jag det är dåligt att inte svara på minst 12 timmar. Finns tjänster som är gratis och som svarar betydligt snabbare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
När jag hade surftown så fick jag inte hjälp med det felet jag hade även om dom försökte
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okey man blir sur när man inte får svar, men det finns inget ställe som inte har tabbat sig på supporten. Dom ställen som jag har varit kund i har tabbat sig och inte svarat på support mail mest hos Binero hela 3st supportfrågor som jag inte fått svar på... :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj vad många det är som klagar
![]() |